مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 12:402020-10-18پزشكي

شایع ترین علامت ابتلا به کرونا شناسایی شد


کمردرد شایع ترین و جدیدترین علامت ابتلا به کرونا است و مبتلایان با استفاده از استامینوفن می توانند این درد را تسکین دهند.

- جی پلاس ، حسن محمدی فوق تخصص کنترل و درمان درد افزود: این روزها کمردرد نیز به علایم ابتلا به کرونا اضافه شده و بسیاری از مبتلایان از کمردرد رنج می برند.

وی با بیان اینکه افراد مبتلا به کرونا باید از مصرف آسپرین خودداری کنند زیرا به علت ویروسی بودن ماهیت بیماری منجر به عوارض خطرناکی می شود، اظهار داشت: استراحت مطلق و استفاده از استامینوفن می تواند این عارضه را تسکین دهد.

این فوق تخصص کلینیک درد پردیس با بیان اینکه 80 درصد مردم در طول زندگی یکبار کمردرد را تجربه می کنند، ادامه داد: امروزه کمردرد شایع ترین علت مراجعه مردم به مراکز پزشکی است و این عارضه رو به افزایش بوده و باید اطلاع رسانی های لازم برای پیشگیری از ابتلا به آن گسترده تر شود.

محمدی ادامه داد: بیشتر کمردردها حاصل یک جراحت هستند و آسیب هایی مانند رگ به رگ شدن با پیچ خوردن عضله، کشیدگی ناشی از یک حرکت ناگهانی یا ساختار غلط بدن در هنگام بلند کردن یک جسم سنگین همه می توانند باعث ایجاد آن شوند.

وی تصریح کرد: درمان کمردرد با روش های متعدد انجام می گیرد که باید تغییر سبک زندگی باید مدنظر قرار گیرد، فرد وزن خود را کاهش دهد، نشستن و برخاستن و یا نحوه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایع ترین علامت ابتلا به کرونا شناسایی شد

شایع ترین علامت ابتلا به کرونا شناسایی شد