مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-18سياسي

کمیسیون ماده 100 پناهگاهی برای تخلفات ساختمانی شده است


اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی این شورا بر موضوعاتی همچون ضرورت بازنگری سرای 8 و محاسبات مالی در شهرداری، رفع نواقص خط یک مترو، - در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان چه گذشت؟ کمیسیون ماده 100 پناهگاهی برای تخلفات ساختمانی شده است ایسنا/اصفهان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی این شورا بر موضوعاتی همچون ضرورت بازنگری سرای 8 و محاسبات مالی در شهرداری، رفع نواقص خط یک مترو، ساماندهی خانه های تاریخی، بیکاری و مشکلات اقتصادی تاکید کردند.

  رضا امینی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه که امروز (یکشنبه_27 مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر وظیفه بیان مسائل و مشکلات شهر را داریم و گلایه های مدیران نباید مانع انجام وظیفه ما شود.

وی با تاکید بر ضرورت بازنگری در سرای 8 و محاسبات مالی شهرداری اصفهان، گفت: متاسفانه سالهاست مناطق مختلف شهرداری با برداشت های شخصی و استدلال های غیرمنطقی، مبالغی از مردم دریافت می کنند که وجاهت قانونی ندارد، در مواردی هم که شهروندان به اعضای شورای شهر مراجعه می کنند برخوردهایی می شود که از پیگیری پیشمان و ترجیح می دهند، هزینه بیشتری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون ماده 100 پناهگاهی برای تخلفات ساختمانی شده است

کمیسیون ماده 100 پناهگاهی برای تخلفات ساختمانی شده است