مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-18ورزشي

دولت تسهیلاتی به باشگاه های بدنسازی اختصاص نداده است


رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه در حال حاضر فقط رشته های توپی مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال در فیروزکوه با تعداد کمی ورزشکاران فعالیت دارند، - ابوالفضل علیپور رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان فیروزکوه در گفت وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه، اظهار کرد: پروژه خانه شطرنج و ساختمان اداری فیروزکوه تکمیل و در خرداد ماه افتتاح شد؛ مشکل تعمیرات ورزشی شهرستان را به استان تهران ابلاغ کردیم و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه دو خانه ورزشی روستاهای اندریه و امیریه نیز تجهیز شد، گفت: با توجه به شیوع ویروس مجوز داده نشود همایش به شکل مختصر برگزار خواهد شد.

علیپور خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا ورزشکار شهرستان، برگزاری مسابقات فوتبال دستی آقایان و مسابقات دارت، پیاده روی کارکنان ادارات، تجلیل از برترین های ورزش فیروزکوه در سال 99، برگزاری کارگاه آموزشی خودباوری و دیدار اعضای مجموعه سمن ها با امام جمعه شهرستان از برنامه های هفته ورزش و تربیت بدنی است.

وی با بیان اینکه با توجه به این که بافت روستایی در شهرستان بسیار زیاد است برای جمعیت روستایی هم درخواست تجهیزات ورزشی داشتیم، افزود: 90 درصد اماکن ورزشی شهری و روستایی مانند استخر شهدا، خانه کشتی شهید کریم کیانی، سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تسهیلاتی به باشگاه های بدنسازی اختصاص نداده است

دولت تسهیلاتی به باشگاه های بدنسازی اختصاص نداده است