مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-18سياسي

اجرای بالغ بر 150 برنامه هفته ملی سلامت بانوان در گیلان


مدیرکل امور بانوان گیلان، از برگزاری بالغ بر 150 برنامه هفته ملی سلامت بانوان ایرانی در مرکز استان و شهرستان های گیلان همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان مدیرکل امور بانوان گیلان، از برگزاری بالغ بر 150 برنامه هفته ملی سلامت بانوان ایرانی در مرکز استان و شهرستان های گیلان همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: اولویت های سلامت در زنان و کرونا دو محور اصلی برنامه های این هفته است.

زهرا یعقوب نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 24 لغایت 30 مهرماه هفته ملی سلامت بانوان ایرانی(سبا) نامگذاری شده است، اظهار کرد: هفته ملی سلامت بانوان ایران سال جاری در شرایطی برگزار می شود که با همه گیری کووید19 مواجه هستیم.

وی سلامت زنان در دوران کرونا را شعار محوری هفته ملی سلامت بانوان ایرانی در سال جاری دانست و افزود: اگرچه بیماری کووید19 همه افراد را تحت تاثیر عوارض جسمی قرار می دهد، اما عوارض روحی و روانی این بیماری در زنان به عنوان مادر، همسر و فرزند بیشتر از مردان است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، زنان را پیشگام سلامت و خودمراقبتی در خانواده و جامعه دانست و افزود: یک زن سالم و بانشاط می تواند سلامتی و شادابی را در جامعه تسری بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بالغ بر 150 برنامه هفته ملی سلامت بانوان در گیلان

اجرای بالغ بر 150 برنامه هفته ملی سلامت بانوان در گیلان