مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-18اجتماعي

پذیرش 1400 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان فارس


مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان فارس از پذیرش 1400 داوطلب دختر و پسر در این دانشگاه پس از طی فرآیند مصاحبه خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان فارس از پذیرش 1400 داوطلب دختر و پسر در این دانشگاه پس از طی فرآیند مصاحبه خبر داد.

حسین افلاکی فرد در حاشیه بازدید رییس گروه تامین منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از فرایند مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان فارس، گفت: مهرماه امسال پذیرای 1700 داوطلب بودیم که از این تعداد 900 نفر داوطلب پسر و 800 داوطلب دختر بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، افلاکی فرد با بیان اینکه پس از انجام مصاحبه 1400 نفر پذیرش خواهند شد، افزود: فرایند مصاحبه توسط 16 گروه 3 نفره در 2 پردیس رجایی و باهنر، در حال انجام است.

او اضافه کرد: فرآیند مصاحبه توسط دانشگاه فرهنگیان انجام و پس از جمع بندی نمرات هر داوطلب، اسامی افراد پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

قدیم خانی، رییس گروه تامین منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش نیز ابراز امیدواری کرد که با انجام مصاحبه نیروهای مناسب شغل معلمی جذب و سپس در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل مشغول شوند تا بتوانیم معلمان خوبی را تربیت و تقدیم جامعه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 1400 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان فارس

پذیرش 1400 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان فارس