مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-17پزشكي

آرایشگاه ها مجاز به انجام امور پزشکی نیستند


کارشناس معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بازدید از آرایشگاه های زنانه به صورت هفتگی و ماهانه انجام می شود، مجوزی نیز برای انجام امور پزشکی در آرایشگاه داده نمی شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری کارشناس معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بازدید از آرایشگاه های زنانه به صورت هفتگی و ماهانه انجام می شود، مجوزی نیز برای انجام امور پزشکی در آرایشگاه داده نمی شود.

الهام اتابک در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه خرید لوازم آرایشی نباید از آرایشگاه های زنانه صورت بگیرد، اظهار کرد: نظارت بر محصولات آرایشی مانند مجوزدار بودن برعهده غذا و دارو است، کار آرایشگاه تنها خدمات رسانی بوده و مجوز فروش ندارد، مردم باید دقت کنند که خرید لوازم آرایشی را تنها از فروشگاه های معتبر انجام دهند و خرید در فضای مجازی به هیچ عنوان صحیح نیست.

وی با بیان اینکه بازدید از آرایشگاه های زنانه به صورت هفتگی و ماهانه انجام می شود، افزود: مجوزی برای انجام اقدامات پزشکی برای آرایشگاه ها وجود نداشته، مجوی نیز برای این کار داده نمی شود و انجام این امور خلاف قانون است.

کارشناس معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: یک تیم گشت مشترک از سوی صنعت، معدن و تجارت، غذا و دارو، تعزیرات و گاهی معاونت درمان کار بازدید از آرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایشگاه ها مجاز به انجام امور پزشکی نیستند

آرایشگاه ها مجاز به انجام امور پزشکی نیستند