مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-17سياسي

کانون فرهنگی بهترین فرصت برای کار تشکیلاتی و رشد خلاقیت جوانان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کانون های فرهنگی بهترین فرصت برای کار تشکیلاتی و خلاقیت جوانان هستند.

- حجت الاسلام نور الله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: کانون های فرهنگی تبلیغی از روز یک شنبه 27 مهر ماه به مدت پنج روز در گلستان برای انتخابات کانون ها می توانند ثبت نام کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: همه علاقمندان و همچنین هیئات مذهبی، امامان روستا، شهری، پایگاه های فرهنگی و اجتماعی و مراکز و موسسات قرآنی علاقمند دعوت می شود تا نسبت به دریافت این مجوزی فوری اقدام کنند.

وی در ادامه در خصوص هدف از تشکیل و راه اندازی این کانون ها گفت: توسعه دامنه تشکل های دینی استان و بسترسازی جهت ایجاد کار تشکیلاتی برای افراد علاقمند در حوزه های فرهنگی و تبلیغی از اهداف این کانون ها است.

ولی نژاد ادامه داد: کانون های فرهنگی بهترین فرصت برای خلاقیت و فعالیت های فرهنگی برای اقشار مختلف مجموعه خوش ذوق استان بوده و در این ساختار می توانند به رقابتی سالم در حوزه کارکردهای فعالیت های فرهنگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه کارکرد کانون های فرهنگی گسترده است و مانند دیگر تشکل ها محدود به یک یا دو عملکرد نیست، اضافه کرد: کانون های فرهنگی بهترین فرصت جهت کار تشکیلاتی برای بزرگان، جوانان و شخصیت ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون فرهنگی بهترین فرصت برای کار تشکیلاتی و رشد خلاقیت جوانان است

کانون فرهنگی بهترین فرصت برای کار تشکیلاتی و رشد خلاقیت جوانان است