مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 20:552020-10-16سياسي

صدور 800 مجوز گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر


مدیر کل امور استان ها و دستگاه های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از صدور 800 مجوز گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: - حجت الاسلام حامد ترکاشوند در حاشیه سفر گروه های جهادی مازندران در اردوگاه خرماکلا قائمشهر اظهار کرد: رویکرد جدید این ستاد  پویاسازی و  توجه بیش از پیش به فعالیت های امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اعلام اینکه  این واجب الهی ابعاد مختلفی دارد، تصریح کرد: برنامه داریم که مباحث مغفول مانده جدی امر به معروف و نهی از منکر با با روش های نوین و جدید احصاء کرده و آن را در کشور عملیاتی کنیم.

 مدیرکل امور استان ها و دستگاه های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه هرزمان نامی از امر به معروف آورده می شود بحث عفاف و حجاب مطرح می شود، افزود: پیگیری مباحث عفاف و حجاب یک بُعد این فریضه الهی است که به اندازه کافی در کشور اقدامات مناسبی در این ارتباط انجام شده است.

ترکاشوند اضافه کرد: یکی از نیازهای جدی این روزهای کشور مطالبه گری اصولی است که باید به درستی و تخصصی در این حوزه ورود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مطالبه گری را به درستی در جامعه نهادینه کنیم و به صورت تخصصی به این موضوع پرداخته شود موج عظیم از مردم به این فریضه الهی می پیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 800 مجوز گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر

صدور 800 مجوز گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر