مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-16سياسي

لزوم شناسایی چالش های حوزه قرآن/ ظرفیت مؤسسات قرآنی به کار گرفته شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که چالش های قرآنی باید شناسایی شده و راه حل این چالش ها در قالب مصوبات شورای فرهنگ عمومی اجرایی شوند، - ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که چالش های قرآنی باید شناسایی شده و راه حل این چالش ها در قالب مصوبات شورای فرهنگ عمومی اجرایی شوند، گفت: از ظرفیت موسسات قرآنی لرستان برای توسعه فرهنگ قرآن استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در جلسه کمیته تخصصی هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی لرستان با تاکید بر این که فعالیت های قرآنی ادارات باید از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یابد، بیان کرد: تعلیم و تربیت ما باید بر مبنای اصول قرآن باشد و لازمه آن آگاهی و دانش نسبت به روخوانی، تجوید، تدبر و بالاتر از همه تفسیر قرآن است.

وی افزود: رسوخ مفاهیم قرآن در زندگی از اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران است این در حالی است که تعلیم و تربیت مبتن بر آموزه های قرآنی از دوران کودکی آغاز شود.

شاهرخی با یادآوری این مطلب که راه گسترش تربیت قرآنی این است که بتوانیم علوم قرآنی را به شکلی گسترش دهیم که آثار آن در زندگی عیان باشد، افزود: فعالیت های قرآنی باید برنامه محور باشد و کرسی قرآنی در دستگاه ها به کسی واگذار شود که آگاهی لازم نسبت به قرآن را داشته باشد و نخبگان قرآنی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی چالش های حوزه قرآن/ ظرفیت مؤسسات قرآنی به کار گرفته شود

لزوم شناسایی چالش های حوزه قرآن/ ظرفیت مؤسسات قرآنی به کار گرفته شود