مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-16سياسي

مصباحی مقدم: پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی را به انسان های آزاده دادند


پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی و مقاومت را به همه انسان های آزاده داده تا الگویی باشد که جهان بشری در برابر دشمنان خدا در هر عصری با اقتدار بایستد.

- مصباحی مقدم: پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی را به انسان های آزاده دادند یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی و مقاومت را به همه انسان های آزاده داده تا الگویی باشد که جهان بشری در برابر دشمنان خدا در هر عصری با اقتدار بایستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم پیش از ظهر جمعه 25 مهرماه در مراسم سوگواری که در مسجد جامع شهرستان ورامین به همت هیئت زینبیه برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال جانسوز پیامبر اسلام (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع) به تبیین معارف نبوی و تشریح ابعاد مختلف شخصیت پیامبر اسلام (ص) پرداخت.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: نبی مکرم اسلام (ص) چهره ای بودند که از ابعاد و زوایای مختلف از اشرف مخلوقات ربوبی بود و تمام حرکات و سکنات خود را برای رضای خدا انجام می داد.

وی افزود: پیامبر اسلام (ص) هیچ وقت در برابر دشمنان نترسیدند و نلرزیدند؛ بلکه با اقتدار مسیر الهی را دنبال کردند؛ پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی و مقاومت را به همه انسان های آزاده دادند و اینکه جهان بشریت باید در برابر دشمنان خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصباحی مقدم: پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی را به انسان های آزاده دادند

مصباحی مقدم: پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی را به انسان های آزاده دادند