مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-16اقتصادي

رشد 156 درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: خیران شناسایی شده در مراکز نیکوکاری استان طی نیمه نخست امسال 47 میلیارد و 605 میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند که این میزان کمک از رشد 156 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

-  غلامرضا نصوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در این خصوص، اظهار داشت: هم اکنون بیش از 100 مرکز نیکوکاری در استان فعال است.

نصوری با بیان اینکه هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری شناسایی خیران محلات برای کمک به نیازمندان است، افزود: از ابتدای فعالیت مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه تاکنون هزاران نیکوکار که آمادگی کمک به همنوعان خود را دارند شناسایی شده است.

غلامرضا نصوری با تاکید بر اینکه کمک‎های اهدایی خیران به مراکز نیکوکاری سهم بالایی از مشارکت های مردمی  در استان را شامل می شود، بیان کرد: خیران این مراکز نیکوکار در نیمه نخست سال جاری بیش از 47 میلیارد و 605 میلیون تومان به نیازمندان شناسایی شده اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: این میزان کمک از رشد 156 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

غلامرضا نصوری با بیان اینکه مراکز نیکوکاری نمادی از واگذاری کارها به مردم است، خاطرنشان کرد: درصدد افزایش مراکز نیکوکاری هستیم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 156 درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه

رشد 156 درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه