مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-16سياسي

پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی را به انسان های آزاده داد


پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی و مقاومت را به همه انسان های آزاده داده تا درسی باشد که جهان بشریت در برابر دشمنان خدا در هر عصری با اقتدار بایستد.

- بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت:پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی و مقاومت را به همه انسان های آزاده داده تا درسی باشد که جهان بشریت در برابر دشمنان خدا در هر عصری با اقتدار بایستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح جمعه در مراسم قرائت دعای ندبه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال جانسوز پیامبر اسلام (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع) به تبیین معارف نبوی و تشریح ابعاد مختلف شخصیت پیامبر اسلام (ص) پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: یکی از وظایف مسلمانان معرفت به حضرات معصومین است و اگر در ابعاد مختلف معرفت نسبت به پیامبر اسلام (ص) و خاندان آن حضرت داشته باشیم، زمینه عاقبت بخیری و سعادت خود را تضمین می کنیم.

وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام (ص) چهره ای بود که از ابعاد و زوایای مختلف از اشرف مخلوقات ربوبی بود و تمام حرکات و سکنات خود را برای رضای خدا انجام می داد و در 40 سالگی آن قدر تقرب به سوی خداوند پیدا کرد که خدا قلب او را پاک ترین قلب ها قرار داد و او را به مقام نبوت رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی را به انسان های آزاده داد

پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی را به انسان های آزاده داد