مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-16اجتماعي

رد پای خدمت از کربلا تا جنوب کرمان و سیستان/جهادگران موکب القدس سیراب می کنند!


گروه جهادی موکب القدس کرمان فعالیت خود را با آشپزی برای زائران حسینی در کربلا و سامرا آغاز کرده و خدمت بی منت خود را با آبرسانی به مردم محروم در جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان ادامه می دهد.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: گروه جهادی موکب القدس کرمان از سال 87 با عشق و ارادت به آقا اباعبدالله الحسین (ع) برای خدمت به زائران حسینی آغاز به کار کرد و امروز با همان اعضا برای خدمت رسانی به مردم محروم در جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان گام برمی دارد.

مردم مناطق جنوب استان کرمان و جنوب استان سیستان و بلوچستان با محرومیت های زیادی دست و پنجه نرم می کنند، خشکسالی های پی درپی و بی رحمانه هم بر درد، رنج و محرومیت این مردمان نجیب و صبور افزوده است.

در این میان بی آبی بیش از هر مشکل دیگری خودنمایی می کند به طوری که بعضی از مردم مناطق جنوب سیستان و بلوچستان با جمع آوری آب باران در چاله های دستکند مشکل بی آبی را تا حدی برطرف می کنند، اما از آنجا که این آب استانداردهای لازم برای آشامیدن را ندارد موجب بروز مشکلاتی چون بیماری های مختلف در بین مردم این مناطق می شود.

این در صورتی ست که با هزینه های نه چندان زیاد می توان پروژه ای نیمه تمام آبرسانی به روستاها و یا آبرسانی با تانکر به مردم محروم را انجام داد و این راهی ست که گروه جهادی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای خدمت از کربلا تا جنوب کرمان و سیستان/جهادگران موکب القدس سیراب می کنند!

رد پای خدمت از کربلا تا جنوب کرمان و سیستان/جهادگران موکب القدس سیراب می کنند!