مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-14اقتصادي

حمایت بانک مهر ایران از نوسازی ناوگان حمل و نقل شهر تهران


تفاهم نامه همکاری برای نوسازی، بهسازی و جایگزینی ناوگان حمل  و نقل شهر تهران میان دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران و دکتر سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران منعقد شد.

- تفاهم نامه همکاری برای نوسازی، بهسازی و جایگزینی ناوگان حمل  و نقل شهر تهران میان دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران و دکتر سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، این تفاهمنامه به منظور اعطای تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان معرف شده از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک، از طریق عاملیت بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضای طرفین رسید.

نوسازی، بهسازی و جایگزینی ناوگان تاکسیرانی، جایگزینی موتورسیکلت های کاربراتوری با انژکتوری و برقی، جایگزینی و توسعه انواع خودروهای پاک (هیبردی، برقی و .

) در ناوگان حمل و نقل همگانی و همچنین خرید دوچرخه و گسترش و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری از اهداف و محورهای این تفاهمنامه است.

این تسهیلات در راستای طرح های اشتغالزایی اعطا می شود و براساس آن، به هر یک از متقاضیان معرفی شده توسط سازمان، با توجه به محورهای تفاهمنامه حداکثر تا 700 میلیون ریال قابل پرداخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بانک مهر ایران از نوسازی ناوگان حمل و نقل شهر تهران

حمایت بانک مهر ایران از نوسازی ناوگان حمل و نقل شهر تهران