مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-14اجتماعي

اجرای طرح برخورد با نصب هرگونه برچسب برروی بدنه خودرو در استان مرکزی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از تشدید اجرای طرح برخورد با نصب هرگونه برچسب یا آگهی بدون اخذ مجوز برروی بدنه خودروها خبر داد.

-  سید علی حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: از آنجا که بر طبق قانون، نصب هرگونه نوشته، آگهی، برچسب و یا دیگر علائم، بدون اخذ مجوز، از سوی راننده ها بر روی بدنه داخلی و یا خارجی خودروها ممنوع است، طرح تشدید برخورد با این تخلفدر قالب اعمال مقررات، در دستور کار پلیس راهور استان قرار گرفته است.

    این مقام انتظامی ادامه داد: برابر ماده 207 آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علائم و الصاق یا نصب یا نقش هر نوع آگهی، نوشته، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه ها یا بدنه درونی یا بیرونی وسیله نقلیه به منظور تبلیغ، نمایش و مانند آن ممنوع است.

    وی بیان داشت: با توجه به بررسی های به عمل آمده در آمارهای تخلفات رانندگان، شواهد نشان دهنده آن است که با مهار این نوع تخلفات، می توان گام موثری در کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی معابر درون شهری برداشت.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: بر همین اساس و طبق قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، نصب هرگونه نوشته، آگهی، برچسب و یا دیگر علائم، بدون اخذ مجوز، از سوی راننده ها برروی بدنه داخلی و یا خارجی خودروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح برخورد با نصب هرگونه برچسب برروی بدنه خودرو در استان مرکزی

اجرای طرح برخورد با نصب هرگونه برچسب برروی بدنه خودرو در استان مرکزی