مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-14دانش

دانشگاه ها شرایط دفاع دانشجویان را تسهیل کنند


صحبت شد تا دانشگاه ها شرایط دفاع دانشجویان را تسهیل کنند و به این قضیه کمک کنند و پیشنهاداتی نیز در مورد بحث مقالات دانشجویان داریم که در جلسات پیش رو با مسئولان وزارت علوم ارائه خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی خبرگزاری فارس در سامانه فارس من موضوعی با عنوان یی، مالی، امکانات و انتشار مقالات و .

نباید صرفا بر روی دوش دانشجویان باشد و هزینه گذر از این شرایط را دانشجویان تحصیلات تکمیلی بدهند بلکه باید همه بدنه وزارت علوم، سیستم آموزش عالی کشور، وزارت بهداشت و .

با هم تحمل عبور از این شرایط را داشته و به هم کمک کنیم تا از این شرایط عبور کنیم.

وی افزود: وزارت علوم و تحقیقات نیز آیین نامه ها و ضوابط را در اسفندماه و اردیبهشت ماه بر اساس تشخیص دانشگاه ها سیالیت داده و راحت کرده است و به بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی  تخفیف داده شده و برخی دانشگاه ها نیز هزینه سنوات را دریافت نکردند.

متفکر آزاد گفت: ما پیشنهادکردیم که در ترم فعلی هم سنوات سنگینی اختصاص ندهند و گویا مقرر شده است که دفاع از پایان نامه به جای شهریور در مهرماه انجام گیرد تا در دفاع تهسیل صورت گیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: صحبت شد تا دانشگاه ها شرایط دفاع دانشجویان را تسهیل کنند و به این قضیه کمک کنند و پیشنهاداتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها شرایط دفاع دانشجویان را تسهیل کنند

دانشگاه ها شرایط دفاع دانشجویان را تسهیل کنند