مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 04:052020-10-14سياسي

تفرقه؛ بارزترین عامل از هم گسیختگی اتحاد بین مسلمانان


یک استاد حوزه و دانشگاه در بیان عواملی که باعث از هم گسیختگی اتحاد بین مسلمانان به ویژه شیعه و سنی می شود، گفت: نقشه دشمن این است که از طریق جنگ نرم و شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی با شبهاتی که برای شیعه و سنی ایجاد می کند بین آن ها اختلاف و تفرقه ایجاد .

- ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه در بیان عواملی که باعث از هم گسیختگی اتحاد بین مسلمانان به ویژه شیعه و سنی می شود، گفت: نقشه دشمن این است که از طریق جنگ نرم و شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی با شبهاتی که برای شیعه و سنی ایجاد می کند بین آن ها اختلاف و تفرقه ایجاد کند و وحدت بین آن ها را گسسته کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نام گذاری 12 تا 17 ربیع الاول به نام هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت آغاز پیوند بین مسلمانان و مظهر تجلی حضور یکپارچه آن ها در عرصه های مختلف است.

وی با بیان این که پیام هفته وحدت، اعتقاد به اصل و مبانی دین مبین اسلام که منشور جاودانه آن قرآن است اعلام شده، افزود: منادی شعار وحدت وجود مقدس رسول اکرم(ص) است، همچنین قرآن کریم با آیه 103 آل عمران وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا مسلمانان را به تمسک به وحدت فرا می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرقه؛ بارزترین عامل از هم گسیختگی اتحاد بین مسلمانان

تفرقه؛ بارزترین عامل از هم گسیختگی اتحاد بین مسلمانان