مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 02:352020-10-13سياسي

80 درصد دخترها و 10 درصد پسرها در دوستی به دنبال ازدواجند


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در برنامه «بدون توقف» شبکه سه سیما با اشاره به اینکه الزاماً ازدواج مساوی با تشکیل خانواده نیست، تصریح کرد: ما می توانیم مدل های ازدواجی گوناگون را در نظر بگیریم که ازدواج رخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس امیرحسین بانکی پور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در برنامه بدون توقف شبکه سه با اشاره به اینکه هیچ کس در ارتباط اجازه نمی دهد تا طرف مقابلش از حریمی که او تعریف کرده جلوتر بیاید، گفت: هر انسانی یک حریم ارتباطی دارد، اگر دختری با پسری ارتباط دوستی دارد او را وارد حریم نامزدی خود کرده و نامزد خودش می داند و اجازه نمی هد بدون اینکه رابطه شان معنی خاصی داشته باشد رابطه جسنی یا رابطه عمیق عاطفی ایجاد شود.

80 درصد دختران و 10 درصد پسران در دوستی دنبال ازدواجند بانکی پور ادامه داد: بالای 80 درصد دختران در دوستی ها وقتی درگیر عاطفه عمیق می شوند پسران را در ذهن شان نامزد خود می دانند، البته در خصوص دختران پاک جامعه صحبت می کنم نه دختری که خدای نکرده آلوده شده است.

اما زیر 10 درصد پسران در این رابطه دختر را همسر آینده خود می دانند.

در واقع پسر این رابطه را جایگزین ازدواج و دختر مقدمه ازدواج می داند، پسر این رابطه را طوری دنبال می کند که به ازدواج ختم نمی شود و رابطه ش را هم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد دخترها و 10 درصد پسرها در دوستی به دنبال ازدواجند

80 درصد دخترها و 10 درصد پسرها در دوستی به دنبال ازدواجند