مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-13سياسي

پیشنهاد مجلس برای اصلاح ساختار بودجه؛ تهاتر پروژه های عمرانی با نفت


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به روش پیشنهادی مجلس در اصلاح ساختار بودجه گفت: در این روش تهاتر پروژه های عمرانی با نفت پیش بینی شده که در صورت تحقق آن هم فروش نفت تضمین می شود و هم محدودیت اعتبارات عمرانی از بین می رود.

- پیشنهاد مجلس برای اصلاح ساختار بودجه؛ تهاتر پروژه های عمرانی با نفت نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به روش پیشنهادی مجلس در اصلاح ساختار بودجه گفت: در این روش تهاتر پروژه های عمرانی با نفت پیش بینی شده که در صورت تحقق آن هم فروش نفت تضمین می شود و هم محدودیت اعتبارات عمرانی از بین می رود.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی مجلس شورای اسلامی در این چهار ماه اصلاح ساختار بودجه بود، برهمین اساس کارگروه ویژه ای در کمیسیون برنامه و بودجه شکل گرفت، جلسات متعدد با حضور کارشناسان دولت و مرکز پژوهش ها برگزار شد و به جمع بندی های خوبی در این زمینه رسیدیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اصلاح ساختار بودجه در سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: جمع بندی که ما در کمیسیون برنامه و بودجه داشتیم این بود که اصلاح ساختار بودجه را در دو روش پیش ببریم تا به بودجه سال جاری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مجلس برای اصلاح ساختار بودجه؛ تهاتر پروژه های عمرانی با نفت

پیشنهاد مجلس برای اصلاح ساختار بودجه؛ تهاتر پروژه های عمرانی با نفت