مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-13سياسي

پاسخگوی محکمی به هر گونه تهدیدی در مقابل حاکمیت و منافع کشورمان خواهیم بود


فرمانده ناوگروه 69 صبح امروز(23 مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: این ناوگروه بعد از حضور فعال با هدف تامین امنیت خلیج عدن و آب های بین المللی بعد از 67 روز به کشور بازگشت.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده ناوگروه 69 صبح امروز(23 مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: این ناوگروه بعد از حضور فعال با هدف تامین امنیت خلیج عدن و آب های بین المللی بعد از 67 روز به کشور بازگشت.

ناخدا یکم ستاد محسن رزاقی با بیان اینکه ناوگروه اطلاعاتی-رزمی 69 نداجا با 237 نیرو در 16 مرداد ماه سال جاری به ماموریت اعزام شد، تصریح کرد: این ناوگروه پس 67 روز ماموریت موثر در آب های آزاد و بین المللی در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش پهلو گرفت.

وی با اشاره به اینکه از مهم ترین اهداف اعزام این ناو گروه می توان به اجرای دستورات فرمانده کل قوا، حفظ و حراست از آب های جمهوری اسلامی و به اهتزاز در آوردن پرچم کشور در این آب ها اشاره کرد، اظهار کرد: ابلاغ پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران به سایر کشورها، تامین امنیت شناورها و نفتکش های کشور در آب های آزاد، اجرای طرح های جبرانی و مقابله به مثل، رهگیری، شناسایی و مانیتورینگ سایر شناورها و ناوگروه ها از دیگر اهداف اعزام این ناوگروه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگوی محکمی به هر گونه تهدیدی در مقابل حاکمیت و منافع کشورمان خواهیم بود

پاسخگوی محکمی به هر گونه تهدیدی در مقابل حاکمیت و منافع کشورمان خواهیم بود