مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 05:402020-10-13ورزشي

محمد انصاری: به خاطر پرسپولیس از میلیون ها دلار گذشتم ؛ این حق من نیست


محمد انصاری ، بازیکن خوش اخلاق پرسپولیس دیروز در جلسه با رسول پناه گفت : من پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری چینی ها را بخاطر پرسپولیس رد کردم و با فشار بازی ها مصدوم شدم ، - این رفتار حق من نیست.

فوتبال دات کام نوشت؛ محمد انصاری که در لیست مازاد یحیی گل محمدی است، دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا با رسول پناه حرف بزند.

محمد انصاری اگرچه پیش بینی می کرد احتمال دارد یحیی او را برای نیم فصل اول در لیست قرمز پوشان قرار ندهد اما توقع نداشت در لیست مازاد باشد.

این را یوک مدیر گفت که دیروز از نزدیک شاهد ملاقات محمد انصاری با رسول پناه بود.

به گفته این شخص، محمد انصاری دیروز همزمان با حسین کلانی و حمید استیلی به باشگاه پرسپولیس رفت و دقایقی با سرپرست باشگاه حرف زد.

انصاری که به نظر می رسید از شنیدن خبر قرار گرفتن نامش در لیست مازاد پرسپولیس شوکه شده، مدعی بود به گفته پزشکان می تواند نیم فصل دوم لیگ بیستم برای پرسپولیس به میدان برود و انتظارش این بود که باشگاه حداقل نیم فصل برای او صبر کند.

گویا محمد انصاری در این ملاقات به رسول پناه گلایه کرده در روزهایی که از لیگ چین پیشنهاد رسمی داشت و باشگاه چینی برای جذب او پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری به باشگاه فرستاده بود، چون پنجره پرسپولیس بسته بود، قید لژیونر شدن را زد و در پرسپولیس ماند تا دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد انصاری: به خاطر پرسپولیس از میلیون ها دلار گذشتم ؛ این حق من نیست

محمد انصاری: به خاطر پرسپولیس از میلیون ها دلار گذشتم ؛ این حق من نیست