مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-13اقتصادي

ارائه شماره حساب بانکی مستمری بگیران تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری


سرپرست اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان از فراهم شدن امکان ارائه شماره حساب بانکی مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان به صورت غیرحضوری خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان از فراهم شدن امکان ارائه شماره حساب بانکی مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان به صورت غیرحضوری خبر داد.

عباس اکبری در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان جزییاتی در این رابطه اظهار کرد: به منظور توسعه خدمات غیرحضوری به مستمری بگیران، کاهش مراجعات غیرضروری و افزایش رضایتمندی مخاطبین و همکاران، امکان ارائه شماره حساب بانکی توسط مستمری بگیران، در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس eservices.

tamin.

ir ایجاد شده است.

وی افزود: مستمری بگیران می توانند با ورود به سامانه مذکور با کد کاربری و رمز عبور مختص خودشان و از طریق منوی مستمری بگیران، گزینه اعلام شماره حساب بانکی ویژه مستمری بگیران ، نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال آن برای شعبه محل دریافت مستمری اقدام کنند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: ثبت شماره حساب بانکی توسط مستمری بگیر در سامانه و پذیرش یا عدم پذیرش آن توسط شعب سازمان تامین اجتماعی، از طریق ارسال پیامک به آنها اطلاع‎رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه شماره حساب بانکی مستمری بگیران تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری

ارائه شماره حساب بانکی مستمری بگیران تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری