مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 13:302020-10-12سياسي

سقف سطح فکری جامعه، میزان دانش معلمان آن جامعه است


رییس دانشگاه فرهنگیان قزوین در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان گفت: از نظر ما سقف سطح فکری جوامع میزان دانش معلمان آن جامعه است، بر این اساس و با توجه به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد فضای فکری باارزش جهت رشد و تعالی دانشجویانمان .

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه فرهنگیان قزوین در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان گفت: از نظر ما سقف سطح فکری جوامع میزان دانش معلمان آن جامعه است، بر این اساس و با توجه به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد فضای فکری باارزش جهت رشد و تعالی دانشجویانمان که معلمین آینده جامعه خواهند بود هستیم.

صبح امروز 21 مهر ماه رؤسای دانشگاه فرهنگیان و جهاددانشگاهی استان قزوین ضمن گفتگو با یکدیگر تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

در این دیدار که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان صورت گرفت؛ مشهدی گفت: نگاه ما به این تفاهم نامه یک نگاه کاربردی و اثربخش است چراکه دغدغه های مشترکی بین دو نهاد وجود دارد، از نظر ما سقف سطح فکری جوامع میزان دانش معلمان آن جامعه است، بر این اساس و با توجه به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد فضای فکری باارزش جهت رشد و تعالی دانشجویانمان که معلمان آینده جامعه خواهند بود هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف سطح فکری جامعه، میزان دانش معلمان آن جامعه است

سقف سطح فکری جامعه، میزان دانش معلمان آن جامعه است