مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 06:202020-10-12دانش

آغاز انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دستیاری از امروز


با اعلام نتایج نهایی چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیارتخصصی دانشگاه های علوم پزشکی،پذیرفته شدگان این آزمون از امروز دوشنبه 21 مهر تا روز چهارشنبه 30 مهر فرصت دارند با مراجعه به دانشگاه محل قبولی نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

- با اعلام نتایج نهایی چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیارتخصصی دانشگاه های علوم پزشکی،پذیرفته شدگان این آزمون از امروز دوشنبه 21 مهر تا روز چهارشنبه 30 مهر فرصت دارند با مراجعه به دانشگاه محل قبولی نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی سال 99 روز پنجشنبه 16 مرداد 99 با رقابت بیش از 14 هزار و 678 داوطلب و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و کارنامه اولیه داوطلبان چهل و هفتمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی روز چهارشنبه 12 شهریور ماه جاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت و پذیرفته شدگان این آزمون از همان روز می توانستند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

با قرار گرفتن اسامی پذیرفته شدگان نهایی چهل وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ، دوره آموزشی این افراد از روز شنبه سوم آبان آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دستیاری از امروز

آغاز انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دستیاری از امروز