مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-12اجتماعي

پیش بینی جوی پایدار در کشور تا 5 روز آینده


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جوی پایدار در کشور تا پنج روز آینده گفت: از این رو در تهران و کرج با غبار صبحگاهی روبه رو خواهیم بود.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جوی پایدار در کشور تا پنج روز آینده گفت: از این رو در تهران و کرج با غبار صبحگاهی روبه رو خواهیم بود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت، اظهار کرد: در شهرهای تهران و کرج این جو آرام با غبار صبحگاهی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور، شرق کرمان و برخی نقاط هرمزگان وزش باد شدید و در نقاط مستعد همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گفته ضیاییان از امروز (21 مهر) تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور شاهد روند تدریجی افزایش دما بین 2 تا 3 درجه سانتیگراد خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: تنگه هرمز و مناطق شرقی خلیج فارس تا بعد ازظهر فردا (22 مهر) و غرب و مرکز دریای عمان از امروز تا اواخر وقت چهارشنبه (23 مهر) مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (22 مهر) صاف همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 23 درجه سانتیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جوی پایدار در کشور تا 5 روز آینده

پیش بینی جوی پایدار در کشور تا 5 روز آینده