مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 15:552020-10-11اقتصادي

پرداخت 51 درصد از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت:51 درصد از تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، نادر صادقی در جلسه آیین معارفه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان که با حضور شجاعی برهان مشاور عالی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد،  با اشاره به اختصاص یک هزار و 200 میلیار تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات به  کسب و کارهای آسیب دیده از موجب شده برخی از متقاضیان رغبتی برای دریافت این نوع تسهیلات نداشته باشند که امیدواریم این مشکل از طرف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به دولت منعکس شود تا برخی از این امور در پرداخت تسهیلات اصلاح شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی افزود: همچنین خواستار توجه جدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به تمام ارکان روابط کار شد و گفت: توجه به تمامی مولفه های روابط کار می تواند بسیاری از مشکلات کارگران و کارفرمایان را در شرایط کنونی حل کنند.

گفتنی است در این مراسم از تلاش های آمیان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تقدیر و ابوالفضل عبادی به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل معرفی شد.

   انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 51 درصد از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی

پرداخت 51 درصد از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی