مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-11اجتماعي

ارسال 17 تُن مصالح و ابزارآلات مورد نیاز بازسازی عتبات عالیات


ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون ضمن 4 دوره اعزام نیرو، بیش از 17 تُن مصالح و ابزارآلات، کالا و مواد مورد نیاز برای ادامه امر بازسازی از ایران خریداری و به کربلا و کاظمین ارسال کرده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی ستاد عتبات عالیات استان کرمان، بی شک در جهان، گرچه مدت کوتاهی در بازسازی عتبات وقفه ایجاد کرد، اما خادمان این مجموعه با رعایت پروتکل های بهداشتی بلافاصله پس از وقفه ای کوتاه، کار بازسازی را از سر گرفتند و در این راستا مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون ضمن 4 دوره اعزام نیرو، مقادیری مصالح و ابزارآلات، کالا و مواد مورد نیاز برای ادامه ی امر بازسازی از ایران خریداری و به کربلا و کاظمین ارسال کرده اند.

در این رابطه می توان به بیش از 170 هزار کیلو ملزومات از قبیل میل گرد، میخ و پیچ، رزین پلی اورتان، روان کننده، قوطی، الکترود، سیلیس و گروت در کنار مواد غذایی، خوراکی و بهداشتی اشاره کرد که 5700 عدد ماسک بهداشتی برای کارکنان پروژه های در دست اجرا، یکی از این اقلام است.

در ادامه می توان از ارسال یک دستگاه بتن یر هزار لیتری، مته الماسه، رفلکتور شیت، گروت و اقلام دیگری نام برد که مورد نیاز بوده و با نذورات مردمی تهیه و به کربلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 17 تُن مصالح و ابزارآلات مورد نیاز بازسازی عتبات عالیات

ارسال 17 تُن مصالح و ابزارآلات مورد نیاز بازسازی عتبات عالیات