مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-11سياسي

دادستان کرمانشاه: با تهدیدکنندگان سلامت مردم برخورد می کنیم


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در شرایط کرونایی فعلی با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و سلامت مردم را به خطر می اندازند، - ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در شرایط کرونایی فعلی با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و سلامت مردم را به خطر می اندازند، برخورد می کنیم.

شهرام کرمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تشدید وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: دستگاه قضایی کرمانشاه در این شرایط از تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت شهروندان حمایت کاملی را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اگر این ستاد برای برخورد با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، تصمیمی و یا جریمه ای در نظر بگیرد، از آن حمایت می کنیم و ورود خواهیم داشت.

دادستان کرمانشاه گفت: همچنین طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی با افرادی که با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: براساس این قانون، چنین افرادی مشمول جرم تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت جامعه می شوند، لذا دستگاه قضایی با آنها برخورد خواهد داشت.

کرمی در ادامه با بیان اینکه از دستگاه های مختلف اجرایی استان می خواهیم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کرمانشاه: با تهدیدکنندگان سلامت مردم برخورد می کنیم

دادستان کرمانشاه: با تهدیدکنندگان سلامت مردم برخورد می کنیم