مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 06:302020-10-11بين الملل

وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک هرمزگان را فرا گرفت


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی هرمزگان و همچنین تنگه هرمز، دریای عمان و شرق خلیج فارس وزش باد شدید و گردوخاک پدیده غالب خواهد بود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی هرمزگان و همچنین تنگه هرمز، دریای عمان و شرق خلیج فارس وزش باد شدید و گردوخاک پدیده غالب خواهد بود.

مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: با تاثیر زبانه های سامانه پرفشار از بامداد امروز وزش بادهای شدید شمال شرقی همراه با گردوخاک استان هرمزگان را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه طی ساعات صبح تا ظهر امروز سرعت وزش باد به 45 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا نیز به 180 سانتی متر می رسد، اظهار کرد: توصیه می شود با توجه به مواج بودن دریا تمهیدات لازم در بنادر استان اتخاذ شود و شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: وزش بادهای شدید شمال شرقی در مناطق خشکی استان از جمله نواحی شرقی، شمالی و مرکزی سبب بروز گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شده و اکنون شعاع دید افقی در بندرعباس به کمتر از 300 متر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک هرمزگان را فرا گرفت

وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک هرمزگان را فرا گرفت