مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 19:302020-10-10سياسي

رویکرد سپاه برای انتخابات 1400 چیست؟/ پاسخ سردار نقدی


معاون هماهنگ کننده سپاه در رابطه با انتخابات 1400 گفت: «اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی مان حل شده و وابستگی نفتی مان کم شود، لازمه اش این است که یک نیروی انقلابی به تمام معنا و پاک بیاید و برای مردم خدمت کند، - معاون هماهنگ کننده سپاه در رابطه با انتخابات 1400 گفت: اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی مان حل شده و وابستگی نفتی مان کم شود، لازمه اش این است که یک نیروی انقلابی به تمام معنا و پاک بیاید و برای مردم خدمت کند، نیرویی که متکی بر ارزش های اساسی که این انقلاب بر آن بنا شده باشد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: همین افرادی که در گوشه و کنار دنیا هستند ارتشی بزرگ هم پیمانان نظامی ما به شمار می آیند، این افراد پراکنده بوده و قابل شناسایی هم نیستند.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در برنامه بدون توقف با اشاره به اینکه فکر نکنید اگر رییس جمهور محافظه کار سر کار بیاید مشکلات حل می شود، تصریح کرد: برای حل مشکلات باید یک نیروی انقلابی به تمام معنا و پاک بیاید و به مردم خدمت کند چراکه این انقلاب مرمی بوده و موفقیت و حل معضلاتش هم راهکارهای انقلابی می خواهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه در برنامه بدون توقف در خصوص حضور افراد از کشورهای مختلف چه در جنگ و چه در سپاه قدس، گفت: جوانان از افغانستان، عراق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد سپاه برای انتخابات 1400 چیست؟/ پاسخ سردار نقدی

رویکرد سپاه برای انتخابات 1400 چیست؟/ پاسخ سردار نقدی