مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-09سياسي

بسیاری از مردم دچار مشکلات مالی و تنگناهای معیشتی هستند


مشکلات اقتصادی مردم را آزار می دهد، اکنون بسیاری از مردم دچار مشکلات مالی و تنگناهای معیشتی هستند، یقیناً می توان با توکل به خدا و تلاش بیشتر بسیاری از مشکلات را حل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه، طی سخنانی با اشاره به را در پیام رسانی عاشورا بسیار مؤثر دانست و گفت: خوشا به حال کسانی که برای بزرگداشت این روز بزرگ تلاش کرده و می کنند؛ همه باید از سیره ائمه معصومین(ع) پیروی کرده و به آن بزرگواران اقتدا کنیم.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد و شهدای ما پیرو مکتب حسینی هستند، به دشمنی ها علیه انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز دشمنی ها در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای مشهود است و در این عرصه خانواده ها وظایف سنگینی دارند که باید با تمسک به قرآن و عترت، جامعه را بیدار ساخته و خطرات فرهنگی و اخلاقی را دفع کنند.

آیت الله محمودی خطاب به مسؤولان ادامه داد: مشکلات اقتصادی مردم را آزار می دهد، اکنون بسیاری از مردم دچار مشکلات و تنگناهای معیشتی هستند، یقیناً می توان با توکل به خدا و تلاش بیشتر بسیاری از مشکلات را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مردم دچار مشکلات مالی و تنگناهای معیشتی هستند

بسیاری از مردم دچار مشکلات مالی و تنگناهای معیشتی هستند