مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-09ورزشي

طرح اسب سواری «حرم تا حرم» اجرا خواهد شد


مسئول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی به اجرای طرح اسب سواری «حرم تا حرم» اشاره کرد و گفت: طبق این طرح اسب سواران مسیر امام زاده سید عباس بجنورد تا حرم امام رضا(ع) را طی خواهند کرد.

- بجنورد- مسئول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی به اجرای طرح اسب سواری حرم تا حرم اشاره کرد و گفت: طبق این طرح اسب سواران مسیر امام زاده سید عباس بجنورد تا حرم امام رضا(ع) را طی خواهند کرد.

مجید اسماعیل زاده در گفتگو با مهر با اشاره به برنامه ریزی بسیج ورزشکاران خراسان شمالی جهت اجرای طرح اسب سواری حرم تا حرم اظهار داشت: این طرح به مناسبت ایام شهادت پیامبر اکرم، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با حضور دوازده چابک سوار حرفه ای از محل آستان مقدس سلطان سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد آغاز و در روز 28 صفر در مشهدالرضا خاتمه پیدا می کند.

مسئول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی تصریح کرد: این برنامه با همکاری سپاه جوادالائمه (ع) استان، سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی اجرا خواهد شد.

وی در ادامه زمان شروع این برنامه را 23 مهر عنوان کرد و گفت: طبق پیش بینی انجام شده این برنامه 4 روز طول خواهد کشید و در طی مسیر برنامه استقبال توسط مسئولین شهرستان های مختلف نیز انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اسب سواری «حرم تا حرم» اجرا خواهد شد

طرح اسب سواری «حرم تا حرم» اجرا خواهد شد