مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-06اجتماعي

اعمال محدودیت ترافیکی در راه های البرز/کرج-چالوس یک طرفه می شود


تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 16 و 17 مهرماه سال جاری از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع است.

- رضا معظمی گودرزی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه آخر هفته جاری طبق روال هرهفته با محدودیت ترافیکی در راه های البرز همراه هستیم، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 16 و 17 مهرماه سال جاری از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع است.

رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 همین روزها از کرج-دوراهی شهرستانک و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود، اظهار کرد: این اقدام با اعلام پیش راه اجرایی خواهد شد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه و شنبه 18 و 19 مهرماه سال جاری الی ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روزهای جمعه و شنبه همین روزها الی ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ترافیکی در راه های البرز/کرج-چالوس یک طرفه می شود

اعمال محدودیت ترافیکی در راه های البرز/کرج-چالوس یک طرفه می شود