مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-05سياسي

شناورهای اقیانوس پیما به ناوگان نیروی دریایی سپاه الحاق می شود


فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: به زودی شناور اقیانوس پیما برای حضور در آب های آزاد و اقیانوس ها به ناوگان نیروی دریایی سپاه الحاق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رمضان زیراهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: تجهیزات نیروی دریایی سپاه در بعد شناوری، پهبادی و موشکی به روز است.

وی با گرامیداشت سالروز حماسه آفرینی های رزمندگان در 16 مهرماه سال 1366 در مقابله با آمریکا در خلیج فارس تصریح کرد: در صورت اشتباه و خطای محاسباتی دشمن، پاسخ دندان شکنی به آنان داده می شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: هفته گذشته 188 فروند پهپاد به سازمان نیروی دریایی سپاه الحاق شد که این مهم یک ظرفیت برجسته و ویژه محسوب می شود.

زیراهی اضافه کرد: پهپاد شناسایی و تهاجمی سپاه را یک ظرفیت منحصربه فرد در غرب آسیا است و اکنون نیروی دریایی سپاه دارای انواع و اقسام راکت، شناورهای موشک انداز، موشک های ساحل به دریا و دیگر تجهیزات پیشرفته نظامی و نیروی انسانی مجرب است.

آمادگی نیروی انسانی و تجهیزاتی سپاه زیراهی با بیان اینکه پهبادهای یادشده توسط متخصصان صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در وزارت دفاع ساخته شده است خاطرنشان کرد: به زودی شناور اقیانوس پیما برای حضور در آب های آزاد و اقیانوس ها به سازمان نیروی دریایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهای اقیانوس پیما به ناوگان نیروی دریایی سپاه الحاق می شود

شناورهای اقیانوس پیما به ناوگان نیروی دریایی سپاه الحاق می شود