مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-05اجتماعي

آغاز بارش باران در گیلان/ بارش ها تا پایان هفته ادامه دارد


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به شروع بارش ها در این استان از عصر روز گذشته، گفت: این شرایط جوی تا پایان هفته جاری در گیلان تداوم دارد.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه بر اساس الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی و آغاز بارش ها، اظهار کرد: بنابراین تا پایان هفته جاری ابرناکی هوا، کاهش محسوس دما، بارندگی و وزش باد و رعد و برق، احتمال بارش تگرگ و مواج بودن دریا برای اکثر مناطق استان گیلان پیش بینی می شود.

وی افزود: با توجه به الگوها بارش ها برای چهارشنبه و پنجشنبه به ویژه برای ارتفاعات بالادست با ارتفاع بیش از 3000 متر به صورت برف پیش بینی می شود.

دادرس با بیان اینکه در حال حاضر آسمان اکثر نقاط استان گیلان نیمه ابری تا ابری، مه آلود، همراه با کاهش دما و بارندگی و وزش باد و رعد و برق گزارش شده است، گفت: ارتفاع موج دریا نیز برای امروز و فردا به دو متر خواهد رسید که برای انجام فعالیت های دریانوردی نامناسب است.

وی با اشاره به کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوای استان در این مدت، تصریح کرد: با صدور اطلاعیه ای هشدارهای لازم در زمینه بالا آمدن آب رودخانه های و مسیل ها، آبگرفتگی معابر، احتمال خسارت به سازه ها به دلیل وزش باد و لغزنده بودن معابر به دستگاه های متولی برای اتخاذ تمهیدات لازم ابلاغ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش باران در گیلان/ بارش ها تا پایان هفته ادامه دارد

آغاز بارش باران در گیلان/ بارش ها تا پایان هفته ادامه دارد