مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-05فرهنگي

جشنواره ادبی آفتابگردان برگزیدگان خود را معرفی کرد


آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره ادبی آفتابگردان با موضوع سالمندی برگزار و برگزیدگان این رویداد معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره ادبی آفتابگردان عصر دیروز یکشنبه 13 مهر در مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران سالن آشوری برگزار شد.

در این برنامه مدیر بنیاد فرهنگ سالمندی در آیین اختتامیه جشواره ادبی آفتابگردان با بیان اینکه دوران سالمندی می تواند دوران طلایی زندگی انسان باشد اظهار داشت: یکی از بهترین راه ها برای حل مشکلات سالمندان، استفاده و بهره گیری از تجربیات سالمندان موفق، متخصص و مطرح در حوزه های مختلف می تواند باشد.

صبغی با اشاره به آمار جمعیت کشور گفت: طبق بررسی، روند رشد جمعیت سالمندی در کشورهای پیشرفته در حدود 100 سال اتفاق افتاده، اما در کشور ما این موضوع در 30 سال آتی طی می شود که این موضوع زنگ خطری است برای کشور که در صورت عدم برنامه ریزی مناسب، این مسئله تبدیل به معضل خواهد شد.

وی با تاکید بر توجه و تکریم از سالمندان موفق در هفته سالمندان گفت: این دوران برخلاف آنچه که به نظر می رسد می تواند دوران طلایی زندگی انسان باشد.

ما در این دیدارها این موضوع را دیدیم و در عین حال به این نتیجه رسیدیم که یکی از راه ها برای حل مشکلات سالمندان، استفاده و بهره گیری از تجربیات سالمندان موفق، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ادبی آفتابگردان برگزیدگان خود را معرفی کرد

جشنواره ادبی آفتابگردان برگزیدگان خود را معرفی کرد