مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-04حوادث

کلاهبرداری پسر 18 ساله اراکی با جعل هویت دخترانه


پسری 18 ساله که با شگرد دوستی و با جعل عنوان هویت دخترانه اقدام به کلاهبرداری می کرد، در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، احسان آنقی گفت: روز گذشته جوانی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد چندی پیش در شبکه اجتماعی اینستاگرام شخص ناشناسی با هویت یک خانم جوان، پیام های مبنی بر ابراز علاقه و رابطه دوستی برای وی ارسال کرده است.

وی اظهار کرد: این فرد ناشناس در زمان آشنایی به بهانه های مختلف از جمله اینکه دارای بیماری خاصی بوده و نیاز به مبالغی برای مداوا دارد، با اغفال شاکی اطلاعات کارت بانکی را اخذ می کند و پس از مدت زمان اندکی، شاکی متوجه واریز و برداشت های غیرمجاز از حسابش می شود.

این مقام انتظامی افزود: با ادامه شگردهای متهم پرونده در کلاهبرداری به عناوین مختلف از فرد شاکی و عدم پاسخ گویی به تماس های او، این شخص متوجه می شود که از او سوءاستفاده شده است.

آنقی ادامه داد: با ادامه تحقیقات پلیس، متهم که جوانی 18 ساله اراکی بود، شناسایی و با هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: متهم در بازجویی های پلیس به ایجاد صفحات و اکانت هایی با اسامی خانم های ناشناس اعتراف کرد و مشخص شد این فرد از طریق اکانت های جعلی، اقدام به ارسال پیام و تقاضای دوستی با پسران نوجوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری پسر 18 ساله اراکی با جعل هویت دخترانه

کلاهبرداری پسر 18 ساله اراکی با جعل هویت دخترانه