مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-04اجتماعي

طرح «خانه های کوچک» بهزیستی برای تمرین شرایط عادی زندگی


سیاست جدید بهزیستی این است که برای بالا بردن توانایی ها و ایجاد شرایط زندگی نرمال و تمرین شرایط عادی زندگی برای قشر توان خواه در قالب این طرح به مراکز غیردولتی مجوز فعالیت تحت عنوان خانه های کوچک اعطا نماید.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: سیاست جدید بهزیستی این است که برای بالا بردن توانایی ها و ایجاد شرایط زندگی نرمال و تمرین شرایط عادی زندگی برای قشر توان خواه در قالب این طرح به مراکز غیردولتی مجوز فعالیت تحت عنوان خانه های کوچک اعطا نماید.

علیرضا حاجیونی صبح یکشنبه 13 مهر 1399 در آیین کلنگ زنی مجتمع توانبخشی فرزندان من عنوان کرد: بالغ بر 24 هزار نفر تحت پوشش خدمات توانبخشی در حوزه های مختلف توان خواه و معلولین جسمی حرکتی، سالمندان، بیماری های مزمن ذهنی، ضایعه نخاعی و.

هستند که خدمات پزشکی، آموزشی و.

برای استفاده از ظرفیت های هنری و دیگر توانایی های آنان ارائه می شود.

وی افزود: از این تعداد 250 نفر معلولین ذهنی در 6 مرکز سطح استان شامل پسران و دختران به تفکیک زیر 14 سال و بالای 14 سال شامل پسران و دختران نگهداری می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: در مراکز نه تنها نگهداری بلکه آموزش، خدمات درمانی، ارجاعی و توانبخشی که بر حسب مشکل خود نیاز به خدمات کاردرمانی و گفتار درمانی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «خانه های کوچک» بهزیستی برای تمرین شرایط عادی زندگی

طرح «خانه های کوچک» بهزیستی برای تمرین شرایط عادی زندگی