مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 13:252020-10-02اجتماعي

دمای هوای آذربایجان غربی6 درجه کاهش یافت/احتمال طغیان رودخانه ها


رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از احتمال طغیان رودخانه های استان خبر داد و گفت: دمای هوای استان از امروز جمعه 6 درجه کاهش یافت.

- مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت آب و هوایی استان ا اشاره به کاهش محسوس دما در آذربایجان غربی و آغاز بارندگی در شهرهای استان افزود: از امروز جمعه هوای استان با رگبار باران، رعد و برق، وزش باد و کاهش دما از 4 تا 6 درجه مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی فردا در کلیه مناطق بویژه نیمه شمالی استان پیش بینی می شود، ادامه داد: در این راستا احتمال آب گرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها و اختلال در فعالیت های کشاورزی وجود دارد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: مردم از اتراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کرده و ضمن کنترل و بازگشایی آبراه ها، تمهیدات لازم برای جمع آوری محصولات کشاورزی دپو شده و احتیاط در تردد از توصیه های سازمان هواشناسی است.

وی اضافه کرد: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها، احتمال سقوط اشیا در اثر وزش باد دور از انتظار نیست و لازم است تا شهروندان در ترددهای خود نکات ایمنی را در نظر بگیرند.

صابری گفت: انجام اقدامات به موقع در خصوص آبگرفتگی معابر شهری و اجتناب از تردد در حاشیه رودخانه ها از ضروریات روزهای آتی در آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای آذربایجان غربی6 درجه کاهش یافت/احتمال طغیان رودخانه ها

دمای هوای آذربایجان غربی6 درجه کاهش یافت/احتمال طغیان رودخانه ها