مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 16:052020-10-01ورزشي

رتبه تکواندوکاران دختر کشور از پسران بالاتر است


طبق امتیازهای کسب شده نمره تکواندوکاران دختر کشور از پسران بالاتر است و این موضوع نشان از عدالت در گسترش این رشته ورزشی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد پولادگر ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو خراسان شمالی که در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: هیئت تکواندو خراسان شمالی همواره طی سال های گذشته فعالیت خود را به صورت منظم و به دور از حواشی انجام داده است.

رییس فدراسیون تکواندو در ادامه به سطح پایین امکانات سخت افزاری رشته تکواندو در کشور در قیاس با سایر کشورها اشاره کرد و گفت: با این حال جوانان ما همواره در رقابت های بین المللی خوش درخشیده اند.

وی افزود: هم اکنون در تیم های رده های سنی، تکواندوکارانی از استان های مختلف و حتی دوردست کشور داریم که نشان از پتانسیل های بالا و استعداد ورزشی فراوان در میان جوانان و نوجوانان است پولادگر در ادامه از صعود 5 پله ای تکواندو خراسان شمالی در بین استان های کشور خبر داد و بیان داشت: با برنامه ریزی مناسب می شود استعدادهای جدیدی را کشف کرد و این رتبه را بهبود بخشید.

رییس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: بر اساس امتیازهای کسب شده نمره تکواندوکاران دختر کشور از پسران بالاتر است و این موضوع نیز نشان از عدالت در گسترش این رشته ورزشی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه تکواندوکاران دختر کشور از پسران بالاتر است

رتبه تکواندوکاران دختر کشور از پسران بالاتر است