مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 15:252020-10-01ورزشي

انتقاد پولادگر به تکواندو خراسان شمالی / مقصر عدم قهرمان پروری خودتان هستید


رییس فدراسیون تکواندو در بجنورد با انتقاد نسبت به عدم توفیق استان در کسب قهرمانی های جهانی و المپیکی گفت: مقصر عدم قهرمان پروری در استان مسئولان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد سید محمد پولادگر ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو خراسان شمالی با اشاره به وضعیت این هیات در کشور اظهار کرد: استان خراسان شمالی دارای ازجمله هیات های تکواندو منظم در کشور است که بدون حاشیه به کار فنی خود در راستای وظایف تعریف شده می پردازد.

وی از صعود 5 پله ای این هیات در سال 97 خبر داد و گفت: استعدادهای شکوفا نشده بسیاری از در بخش های مختلف کشور و استان ها وجود دارد که باید با برنامه ریزی و اقدام آن را کشف کنیم.

رییس فدراسیون تکواندو همچنین بابیان پایین تر بودن سطح امکانات سخت افزاری در کشور نسبت به سایر نقاط جهان تصریح کرد: تیم های تکواندوی ما در رده های سنی مختلف توانسته با اختلاف بالا جزو کشورهای برتر جهان باشد.

وی افزود: هم اکنون در تیم های رده های سنی، تکواندوکارانی از استان های مختلف و حتی دوردست کشور داریم که نشان از پتانسیل های بالا و استعداد ورزشی فراوان در میان جوانان و نوجوانان است.

پولادگر همچنین با اشاره به عناوین برتر تیم های ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو ایران در جهان افزود: این سرمایه گذاری و استعدادیابی نشان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پولادگر به تکواندو خراسان شمالی / مقصر عدم قهرمان پروری خودتان هستید

انتقاد پولادگر به تکواندو خراسان شمالی / مقصر عدم قهرمان پروری خودتان هستید