مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:402020-10-01بين الملل

اردوغان: هر بحرانی که اتحادیه اروپا در آن مداخله کرده بزرگتر شده است


رییس جمهوری ترکیه با تاکید مجدد بر حمایت آنکارا از باکو گفت که تنها راه رسیدن به صلح پایدار در منطقه عقب نشینی ارمنستان از سرزمین های اشغال شده جمهوری آذربایجان است.

- رییس جمهوری ترکیه با تاکید مجدد بر حمایت آنکارا از باکو گفت که تنها راه رسیدن به صلح پایدار در منطقه عقب نشینی ارمنستان از سرزمین های اشغال شده جمهوری آذربایجان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه امروز، پنج شنبه طی سخنانی در مراسم آغاز چهارمین سال قانون گذاری بیست و هفتمین دوره مجلس ملت این کشور اظهار کرد: با نگرش یک ملت و دو دولت و با تمامی امکانات خود به حمایت از برادران آذربایجانی ادامه خواهیم داد.

تنها راه رسیدن به صلح پایدار در این منطقه با عقب نشینی ارمنستان از وجب به وجب سرزمین های اشغال شده آذربایجان حاصل می شود .

وی با اشاره به اینکه حتی اگر ارمنستان همه چیز را کنار گذاشته و به وارد کردن اتهامات علیه ترکیه ادامه دهد نیز نجات نخواهد یافت، افزود: به کسانی که از این دولت یاغی و راهزن (ارمنستان) حمایت می کنند هشدار می دهم که به وجدان مشترک بشری باید پاسخگو باشند .

اردوغان همچنین تصریح کرد: مجلس ما از خواهران و برادران ترک مان در قبرس و آذربایجان حتی از برادران مان در بالکان و شمال آفریقا حمایت می کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: هر بحرانی که اتحادیه اروپا در آن مداخله کرده بزرگتر شده است

اردوغان: هر بحرانی که اتحادیه اروپا در آن مداخله کرده بزرگتر شده است