مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:002020-10-01حوادث

نجات جان بیمار قلبی و راکب موتورسوار توسط اورژانس 115 یاسوج


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان بیمار قلبی در درمانگاه پاتاوه و راکب موتور سوار که بر اثر وقوع تصادف دچار جراحات شدیدی شده بود خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان بیمار قلبی در درمانگاه پاتاوه و راکب موتور سوار که بر اثر وقوع تصادف دچار جراحات شدیدی شده بود خبر داد.

محسن جلیل افزود: امروز ظهر ساعت 12 و 5 دقیقه طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 یاسوج، مبنی بر درخواست کمک جهت نجات جان بیمار قلبی، بلافاصله بالگرد اورژانس 115 به سمت درمانگاه پاتاوه به پرواز آمد.

وی با بیان اینکه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال بیمار قلبی از درمانگاه پاتاوه با شرایط حال عمومی مطلوب به سوی مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شد، تصریح کرد: بلافاصله پس از اتمام ماموریت اول، ساعت 13 و 45 دقیقه طی تماس با مرکز اورژانس 115 یاسوج، جهت امدادرسانی به راکب موتورسیکلت که بر اثر وقوع تصادف دچار جراحات شدیدی شده بود، بلافاصله بالگرد اورژانس به سمت محل حادثه به پرواز درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان بیمار قلبی و راکب موتورسوار توسط اورژانس 115 یاسوج

نجات جان بیمار قلبی و راکب موتورسوار توسط اورژانس 115 یاسوج