مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-01سياسي

تعامل با کشورهای عضو اوراسیا منجر به توسعه صادرات می شود


توسعه زیرساخت ها و تعاملات با کشورهای عضو اوراسیا و منطقه منجر به توسعه صادرات و رونق اقتصادی می شود.

- بابلسر- استاندار مازندران گفت: توسعه زیرساخت ها و تعاملات با کشورهای عضو اوراسیا و منطقه منجر به توسعه صادرات و رونق اقتصادی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در بابلسر با اشاره به سفر دکتر قالیباف رییس مجلس به استان بیان کرد: با توجه به علاقه ای که دکتر قالیباف به استان مازندران دارد با انتقال صحیح موارد به ایشان امیدواریم شاهد رفع موانع در منطقه باشیم.

حسین زادگان ضمن تاکید بر اینکه اقتصاد دریا محور مورد توجه بوده، تصریح کرد: علیرغم محدودیت هایی که وجود دارد توانستیم با توسعه زیرساخت های بنادر و تعاملات با کشورهای اوراسیا و منطقه سی آی اس گام مؤثری برداریم که زمینه توسعه صادرات و رونق اقتصاد را به همراه دارد.

وی با ورود به بحث منطقه آزاد در استان مازندران ادامه داد: تنها استان ساحلی که منطقه آزاد ندارد، مازندران است و باید هدفگذاری مناسبی برای بهره گیری از تمام ظرفیت های مغفول مانده استان صورت گیرد.

استاندار مازندران با عنوان اینکه درحال تجربه شرایط سختی هستیم، اشاره کرد: نقد منصفانه را پذیرا و بی انصافی را نمی پذیریم زیرا اعتبارات امروز ما قابل قیاس با اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با کشورهای عضو اوراسیا منجر به توسعه صادرات می شود

تعامل با کشورهای عضو اوراسیا منجر به توسعه صادرات می شود