مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-01بين الملل

مسکو: هرگونه حمایت نظامی از ارمنستان و آذربایجان تحریک آمیز است


سخنگوی کرملین هشدار داد که هرگونه حمایت نظامی از طرفین درگیر در منطقه مورد مناقشه «قره باغ» تحریک آمیز است و به تشدید تنش منجر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران تأکید کرد که هرگونه اظهارنظرات درباره حمایت نظامی احتمالی از  یکی از طرفین درگیر در منطقه مورد مناقشه قره باغ تحریک آمیز است.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس ، پسکوف در پاسخ به سؤالی درباره حمایت ترکیه از آذربایجان در تنش های اخیر با ارمنستان و احتمال مشارکت نظامی ترکیه در این تقابل نظامی احتمالی میان باکو و ایروان گفت: ما در این خصوص اظهارنظر نمی کنیم.

ما معتقدیم که هرگونه اظهارنظری درباره احتمال حمایت نظامی از یکی از طرفین (ارمنستان و آذربایجان) ماهیت تحریک آمیز دارد و به افزایش تنش ها (در منطقه قره باغ) منجر می شود.

اظهارات سخنگوی کرملین درباره توقف هرگونه جانبداری کشورهای خارجی از یکی از طرفین درگیر در ارمنستان و آذربایجان برای تقابل نظامی احتمالی در خصوص منطقه مورد مناقشه قره باغ، در شرایطی مطرح شده است که گمانه زنی هایی درباره اقدام ترکیه در اعزام شبه نظامیان، چنگجویان خارجی و مزدوران سوری به قره باغ کوهستانی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: هرگونه حمایت نظامی از ارمنستان و آذربایجان تحریک آمیز است

مسکو: هرگونه حمایت نظامی از ارمنستان و آذربایجان تحریک آمیز است