مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-01بين الملل

عراقی ها در میان تدابیر شدید امنیتی در بغداد در تدارک برگزاری سالروز تظاهرات اکتبر


امروز و در سالروز تظاهرات اکتبر، صدها عراقی در میان تدابیر شدید امنیتی، برنامه های خود برای گرامیداشت اولین سالروز تظاهرات را اجرا می کنند.

- امروز و در سالروز تظاهرات اکتبر، صدها عراقی در میان تدابیر شدید امنیتی، برنامه های خود برای گرامیداشت اولین سالروز تظاهرات را اجرا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، امروز یکم اکتبر و در اولین سالروز تظاهرات اکتبر، صدها عراقی در میان تدابیر شدید امنیتی در میدان التحریر و نزدیک منطقه الخضراء، سالروز تظاهرات مردمی را گرامی می دارند.

در این میان دولت عراق از تلاش های برخی طرف ها و احزاب برای سوء استفاده از سالروز تظاهرات مردمی به نفع برنامه های خود نگران است از این رو تدابیر شدید امنیتی را برای جلوگیری از هرگونه تنش احتمالی اتخاذ کرده است.

تظاهرکنندگان برای بزرگداشت اولین سالروز تظاهرات اکتبر مقدمات کاملی از جمله شعارها، تصاویر قربانیان تظاهرات و تجمع برای تظاهرات جوانان فراهم کردند.

میدان التحریر امروز شاهد فعالیت های بسیاری خواهد بود، فعالیت هایی نظیر تظاهرات دانشجویی و زنان به سمت میدان، تظاهرات یکپارچه به سمت پل جمهوری، شعارهایی در راستای تاکید بر تداوم تظاهرات اکتبر، تشییع نمادین قربانیان این تظاهرات و جشنواره شعر از برنامه هایی است که برای امروز تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقی ها در میان تدابیر شدید امنیتی در بغداد در تدارک برگزاری سالروز تظاهرات اکتبر

عراقی ها در میان تدابیر شدید امنیتی در بغداد در تدارک برگزاری سالروز تظاهرات اکتبر