مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-01حوادث

کشف 885 کیلوگرم مواد مخدر در کردستان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: از ابتدای سال تا کنون بالغ بر 885 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشفیات داشتیم که نسبت به سال قبل 18 درصد افزایش کشفیات را داریم.

- ایسنا/کردستان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: از ابتدای سال تا کنون بالغ بر 885 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشفیات داشتیم که نسبت به سال قبل 18 درصد افزایش کشفیات را داریم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: از ابتدای سال تا کنون بالغ بر 885 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشفیات داشتیم که نسبت به سال قبل 18 درصد افزایش کشفیات را داریم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ فرامرز شاکری، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان امروز، 10 مهرماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان اظهار کرد: تمرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر را بر انجام کارهای اطلاعاتی ذکر و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 885 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشفیات داشتیم که نسبت به سال قبل 18 درصد افزایش کشفیات را داریم .

وی افزود: از این میزان 70 درصد تریاک، 7 درصد حشیش و مابقی سایر انواع مواد مخدر بوده است و بیشترین فراوانی مربوط به تریاک، حشیش و شیشه بوده است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کردستان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری بالغ بر هزار و 668 نفر توسط پلیس مبارزه با مواد مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 885 کیلوگرم مواد مخدر در کردستان

کشف 885 کیلوگرم مواد مخدر در کردستان