مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-01اقتصادي

چاره اندیشی برای رفع مشکلات کارخانه فولاد قائنات / اشتغالزایی 1400 نفره


راه اندازی طرح «فولاد قائنات»، برای 400 نفر به طور مستقیم و بیش از هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال زایی به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ مشیرالحق عابدی در جلسه بررسی مشکلات راه اندازی طرح فولاد قاینات اظهار داشت: رفع موانع موجود و راه اندازی پروژه فولاد قائنات در اسرع وقت از اولویت های کاری حوزه اقتصادی استان است.

فولاد قاینات پیشگام در استان است، متذکر شد: اهتمام همه دستگاه های مرتبط بر کمک به پیشرفت هر چه بیشتر کار در این طرح است.

چاره اندیشی برای رفع مشکلات کارخانه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این جلسه دو موضوع مهم برق رسانی و گازرسانی به این پروژه طرح و بررسی شد، تصریح نمود: بر اساس مصوبات این جلسه، مقرر شد دو شرکت گاز و برق منطقه ای خراسان، ظرف مدت یک هفته مشکلات موجود را برطرف نمایند.

عابدی تأکید کرد: از متولیان امر در مجموعه کارخانه فولاد انتظار می رود که روند کارهای باقیمانده را شتاب ببخشند تا پروژه در مدت وعده شده به بهره برداری برسد.

ایمیدرو پای کار توسعه فولاد قائنات گفتنی است طرح فولاد در دو بخش احیا (آهن اسفنجی) و فولاد اسفنجی با سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد ریال در شهرستان قائنات در حال اجرا است که فاز اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره اندیشی برای رفع مشکلات کارخانه فولاد قائنات / اشتغالزایی 1400 نفره

چاره اندیشی برای رفع مشکلات کارخانه فولاد قائنات / اشتغالزایی 1400 نفره