مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-01سياسي

فرزندآوری با تربیت اهل بیتی برای بانوان اولویت باشد/سقوط آزاد رشد جمعیت


دبیر کانون های خدمت رضوی استان یزد با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در مورد کاهش نرخ رشد جمعیت گفت: جنگ امروز، جنگ جمعیتی است و فرزندآوری با تربیت اهل بیتی برای بانوان اولویت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین رحیمی نسب صبح امروز در نشست بانوان خادمیار رضوی در قالب طرح قرار هشتم که در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به وضعیت رشد جمعیت در کشور با ابراز نگرانی از کاهش نرخ رشد جمعیت اظهار داشت: جنگ امروز جنگ جمعیتی است و اگر دیروز در دفاع مقدس سربلند بیرون آمدیم امروز نیز باید مختصات این جنگ را بشناسیم و در راه مقابله با آن برنامه ریزی کنیم.

وی عنوان کرد: فرزندآوری و فرزندپروری با تربیت اهل بیتی در این زمانه از اولویت اول برخوردار است و خادمیاران رضوی باید در این زمینه فرهنگ سازی کنند.

رحیمی نسب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد امسال بیان کرد: ایشان اتفاقی که در زمینه کاهش نرخ رشد جمعیت کشور در حال وقوع است را بسیار بد و دهشتناک دانستند و به بروز و ظهور آثار منفی پیری جمعیت پرداختند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این بیانات فرمودند: امروز خبرها و گزارش های متقن به ما می گوید که کشور ما به سرعت به سمت پیری پیش می رود؛ این خبر خیلی دهشتناکی است، خبر بدی است؛ از جمله چیزهایی است که آثار آن وقتی ظاهر خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندآوری با تربیت اهل بیتی برای بانوان اولویت باشد/سقوط آزاد رشد جمعیت

فرزندآوری با تربیت اهل بیتی برای بانوان اولویت باشد/سقوط آزاد رشد جمعیت