مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-01سياسي

آغاز پویش بزرگ «من هم اربعینی ام» در نیشابور


رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور، گفت: از آنجایی که عاشقان اهل بیت (ع)  توفیق حضور در پیاده روی اربعین را ندارند، لذا زمینه ای فراهم شده تا بتوانند دست نیازمندان را بگیرند.

- نیشابور ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور، گفت: از آنجایی که عاشقان اهل بیت (ع)  توفیق حضور در پیاده روی اربعین را ندارند، لذا زمینه ای فراهم شده تا بتوانند دست نیازمندان را بگیرند.

حجت الاسلام علیرضا جوانشیری در گفتگو با عاشقان اهل بیت (ع) توفیق حضور در پیاده روی عظیم اربعین را به شکل سال های گذشته ندارند، لذا زمینه ای فراهم شده تا بتوانند به عشق امام حسین (ع) دست نیازمندان را با کمک های مومنانه خود بگیرند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور، افزود: این اقدام قطعا یک اقدام اربعینی و درجهت رضای الهی و خوشنودی آقا سید الشهداء از اربعینی ها می باشد.

وی، بیان کرد: ستاد بازسازی عتبات که همه ساله به نمایندگی از مردم نیشابور مواکبی را برای خدمت رسانی به زائرین امام حسین (ع) در کربلا و نجف راه اندازی می کرد، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی تواند این خدمات را ارائه کند.

جوانشیری در ادامه گفت: در ستاد تصمیم گرفته شده کمک های مومنانه مردم و هزینه سفر اربعینی هایی که امسال آرزو داشتند در پیاده روی عظیم اربعین شرکت کنند، همچنین نذوراتی که مردم در سال های گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش بزرگ «من هم اربعینی ام» در نیشابور

آغاز پویش بزرگ «من هم اربعینی ام» در نیشابور